bloggar jag läser

jag (emma) har suttit en stund och lyckats komma på hur man använder photoshop :D ska se ifall jag lyckas göra en helt egen  header sen, när jag har lärt mig lite mer! men jag gillar den vi har nu rätt starkt. Har i alla fall gjort en test-header, dock hade jag typ inga bilder på elin så hon fick bara vara med på en bild på headern xD Tänkte skriva vilka bloggar jag läser:
Hästbloggar
collbaz.blogg.se
dressyrmupparna.se
elviraochklara.blogg.se
evelinablomqvist.blogg.se
internationalshowjumping.blogg.se
johannagrant.shapemeup.se
nicholaihollesen.blogg.se
ponnyochryttare.blogg.se
carlssonpataket.blogg.se
ponnyfilurerna.blogg.se
teamsl.blogg.se
ztreliin.blogg.se
ponnysanning.blogg.se
rsskvaller.blogg.se
det här är de jag läser regelbundet, men följer fler.
top 5 bloggar
1. teamsl.blogg.se - skriver mång grymma texter och grym updatering
2. ztreliin.blogg.se - rolig utrustning och update
3. carlssonpataket.blogg.se - updaterar och det var lätt att komma in i hennes och soccans liv. rolig utrustning.
4. dressyrmupparna.se - ja, vad ska jag säga? dressyrmuppar!
5. nicholaihollesen.blogg.se - snyggingen himself...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0