the day so far,

tänkte skriva lite om min dag såhär långt,

började ganska bra. vaknar och tror att klockan är 12 mitt på dagen = extremt försenad ! kollar klockan, 04.50. aha, kanske inte så mycke. somnar igen och vaknar som vanligt vid 7. ligger kvar i sängen till 20 i 8, går upp och äter frukost sen tvättar jag håret. snabbt upp och föna håret, platta de och sminka mig. ska gå ner då jag inser att jag glömt klä på mig. gick runt i min morgonrock hela tiden. tog på mig första bästa kläder som låg på en stol. skyndade mig ner och ut, insåg att jag hade glömt min väska där uppe på mitt rum... asså jag vet inte vad det är med mig, förvirrad som satan ;s
men men, när jag kom till skolan fick jag reda på att jag inte skulle göra provet idag heller då läraren var borta. jahopp, pluggat allt i onödan. nej, inte onödan, för jag kommer ju få göra provet. men ändå.
resten av dagen gick faktiskt ovanligt bra. kom hem och fikade, och nu MÅSTE jag städa mitt rum :( cajsa och ellan kommer hit sen :D vi ska äta pizza, köpa godis och kolla film och vara allmänt tjocka. självklart ska vi blogga en massa med ;)
ska försöka skriva ett långt inlägg sen, har massa jag måste skriva av mig om. men hinner inte nu så det får vänta lite.
Ha det bra så hörs vi senare (:

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0