stallet

Har precis kommit hem från stallet.
När jag kom hem från skolan gjorde jag blåbär/banan smoothie, det blev faktiskt riktigt god :p
Sen chillade jag vid TV:n en stund innan jag bytte om och åkte till stallet.
Tillbringade eftermiddagen där innan jag skulle rida vid 10 i 6. Hade Samantha idag, en vit stor häst. Hon kan vara en riktig bitch, men idag var hon faktiskt väldigt snäll och duktig (:
Det var roligt att rida henne, längesen jag red henne nu. Senast jag red henne tror jag va precis efter sommaren då jag tävlade henne i dressyr. Men idag hade vi hoppning. Skulle haft Gambler och hoppat bana nu innan tävlingen som är på söndag, men kiropraktorn kom idag så jag hade inte med han. Tävlingen får gå ändå ;)
Nu sitter jag och har ingen aning om vad jag ska blogga om. Något tips ? Vad vill ni läsa för nått ? Eller vill ni se fler bildbomber? SKRIIIIV vad ni vill se/läsa här på bloggen. har extrem bloggtorka nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0