snabbis

WAAAAAAHHH ! ojsan, måste dra nu. ska ut till stallet. menmen, ett snabbt tidsinställt hinner jag skruva ;)
när ni läser detta är jag troligtvis redan ute i stallet, eller iaf påväg ut. ska rida lilla Gambler en runda. Är fett taggad inför tävlingen imon, dock har jag bara hoppat han 2 ggr. men det får gå ändå ;)
Ska ut tidigt imon och fodra sen fixa alla grejer, sen efetr tävlingen ska jag hjälpa pappa riva ett rum hemma hos oss. så imon kan det bli sjukt kass uppdatering från min sida, men det tar jag igen på söndag ;) annars skriver jag nått mobilinlägg imon ;p kanske tillomed hinner det direkt efter jag har ridit ? vem vet ;p
hahah, nej, nu orkar jag inte skriva mer. vi höra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0