Ridningen + Just Wright

kom hem från stallet typ vid 8. åt då och sen chillade jag, min bror och hans kompisar kom hem för ett tag sen med några filmer och massa godia. nu sitter vi och kollar på Jst Wright. Den är faktiskt ganska bra, fast jag fattar inte riktigt handlingen ;p hahah,
Jag har också haft tyst minut för stackars emmas mobil som tyvärr avled igår :( Vila i frid <3

Tänkte skriva om ridpasset idag , (:
Vi hade hoppning och jag hade Sun Flow. En knäpp ponny som jag ridit hela sommaren. Känslan jag fick idag var helt otrolig, så fort jag kortade tyglarna och kom fram i trav så sänkte hon huvet och gick skit fint . Hon sparkade inte en enda gång. Fick tårar i ögonen , blev så sjukt glad. Det är sällan hon är så som hon var.
Sen kom vi till hoppningen,... hon tycker hoppning är sjukt kul, hon får ryck och springer som satan innan hon hoppar av. men idag var hon jätte duktig och riktigt väntade på mig tills jag bad henne hoppa. jag var så glad efter ridpasset , tror jag gick runt med tårar i ögonen.
Min älskade lilla knasponny <3

//Elin


Kommentarer
Postat av: Matilda Strååth

Fin blogg Elin;))

2011-03-08 @ 19:50:48
URL: http://matildastraath.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0