ridningen igår

Jag hade som anat Ratina, dressyr. Jag mådde inget vidare alls när vi red och jag red inte bra, så jag är inte förvånad över att det inte gick sådär jättebra... Hon tog inte vänsterskänkeln och jag hade feber, så de diagonala slutorna gick inte så hemskt bra. Men måste säga att jag är positivt förvånad över galoppen! Den gick superbra! Hon brukar bli så satans ivrig och hoppa runt och vara överallt, men idag gick fattningarna och ställningen, formen och nästan allt bra! Hon gick i dubbla spår en gång när hon blev lite övertaggad, men annars skötte hon sig bra :)
1. Ratina skötte sig bra (nästan hela tiden)
2. Jag red allmänt dåligt, men den här gången kunde jag faktsikt skylla på feber ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0