ridning

Idag är det dressyr på schemat (tror jag, haha) Antar att jag ska rida antingen Ratina eller Cardinal, men vi får se ;) Skolan var riktigt rolig idag! Den mogna delen av klass 8b satte ihop 2 bänkar och en stol och trängde ihop oss på de, och så tog vi simons suddi och kastade runt och slog på det. Vi räknade prickar med, så varje gång man failade fick man en prick, och man kunde åka ut xD Haha, jag vann en gång :D:D sedan började vi slå med mobilerna och de kastade upp min mobil i luften, och sedan råkade en viss arvid svensson slå till den hårt åt sidan så den flög ner för hela trappan och landade i en plåtdörr och ner på stengolvet, så miin mobil (sosm btw funkar igen nu?!) fick sig en omgång den också idag... Hänt bra saker även lite mer privat idag, hihi :D Nu fattas bara någon som jag kan tävla mot vem som har flest vänner på facebook... har precis börjat så har inte kommit så långt än ;)
NU ALLA SOM LÄSER DETTA, KOMMENTERA ETT FÖRSLAG PÅ HELSKODDA OCH BRA RIDBYXOR, DE FÅR KOSTA HUR SOM HELST, MEN DE FÅR INTE VARA HALA SOM MAN BARA GLIDER RUNT, FÖR JAG MÅSTE HA NYA! haha :D tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0