plugg och superväder

Rubriken talar för sig självt. Vaknade runt halv 9, sedan låg jag kvar i sängen vilket relaterade att jag fick skynda mig till konfan vid 10. Njöt så mycket jag kunde av det underbara vårvädret på vägen till kyrkan, och likaså på vägen hem. är lite ledsen nu eftersom jag verkligen inte hinner vara ute, måste plugga! Matte, engelska, tyska. Fick prioritera blogga som viktigt, så hinner nog egentligen inte skriva det här inlägget, menmen. Just nu ligger jag och lyssnar på spotify, listan som jag gjorde igår. Och skriver på engelskan såklart. En uppsats som ska heta "The Love of My Life", min lärare kunde inte ha valt ett lite lättare ämne eller? :( Mja, hejdå! / Emma
Påminn mig att lägga upp bilder från hårddisken sen! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: hahah bra minne du ha då :P

2011-03-06 @ 17:53:50
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0