@ my place

emma glömde skriva innan att vi faktiskt har lärt oss en till grej idag :D
om man först petar/skär en lök och sen petar sig själv antingen i ögat eller under ögonen så börjar man gråta. visserligen har jag väldigt lätt för att gråta, det har dom som känner mig märkt. räcker att få mig att skratta så gråter jag xD
hahah, erkän jag är ganska smart som kom på det med löken ? (a'

ikväll är typ alla på balders, själv får man klara sig med emma, massa filmer och godis... :(
nej jag skoja bara xD vi har precis kollat på en film och ska strax sätta igång en till film ;)
Imon sover vi nog ganska länge, men sen efter när vi har vaknat ska jag försöka få upp några inlägg.

Har fixat ett tidsinställt inlägg nu ;) det kommer upp under natten. handlar om en sak jag inte tror att ni vet om mig :p jaja, den som är vaken får veta ;)

Bild på mig och Bonito. Hästen jag hade på ridlägret i ljungby 2010 :)

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0