Mobilbloggar igen (:

Mobilbloggar igen (: Vad kan man skriva när man har uppfunnit en tidsmaskin och åkt tillbaka till 1789 under revolutionerna för att skriva reportage ? Ingen aning vad jag ska skriva... Hahah, ganska meningslöst inlägg. Men glömde blogga igår. Klockan blev ganska mycke :s Idag kommer emma till mig (: hon ska följa med mig till stallet, jag har ridning ikväll igen (: Kanske tar med kameran och fotar lite, ni har ju trots allt inte sett min nya hjälm :p Föresten, vi ska ha engelska snart. Sen ska vi på konsert och sen äta. Efter lunch ska vi tydligen dansa afrikansk dans med några som kommer hit :p hahah, får se hur de går. Jag är en pinne .... Sen har vi hemkunskap :-D eller, kanske inte så roligt idag. Vi ska ha prov. Aja, vi hörs sen (: //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0