Kväll

tjaao. Nu sitter jag här, idag gjorde jag biologiprov, det gick inte bra. Det hör inte till min vardag precis :( aldrig fått sämre än VG på något prov någonsin, så detta blir en tragisk dag... mm... jag ska inte avslöja något men jag kan säga att jag är aktiv på hästnet, och har varit det de senaste veckorna :D Dra inga slutsatser nu tack.

Elin stack till ljungby och dissade mig, så vetinte vad jag ska hitta på... haha, eller jo,  det gör jag. Jag går alltid runt fullbokad, har oftast en pland B med, lär man känna Elin märker man att det behövs ibland ;s Jag har fortfarande ingen mobil, fattar inte hur mina föräldrar kan vara så sega?
Har sjuk träningsvärk i några muskler jag inte visste att jag hade... typ vid axlarna, gjorde en grej på idrotten 2 gånger eller något och nu är de muskelerna döda? Kan typ inte lyfta armarna ;o Men spelat volleyboll idag, (okej, jag kunde lyfta armarna) Matchen på söndag är inställd, nästa blir SM 2011, förra året var sjukt kul, så det lär bli askul detta året också?
blev ett tråkigt inlägg utan bilder, men ah, hade typ inget att skriva. eller jo, det är askalas pris på Wellington classic Charles Owen från cheval. Nu fick ni en bild, haha.
Det är ingen i närheten som behöver låna ut sin häst ett tag? // Emma

Kommentarer
Postat av: http://hastryttaren.blogg.se

Va med i min blogg tävling!!!

http://hastryttaren.blogg.se/2011/march/bloggtavling-vinn-ett-par-roeck-grip-sommar-f.html#comment

2011-03-12 @ 19:51:50
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0