idol inlägg

(Tänkte lägga upp detta inatt, men jag kan inte vänta så lägger upp det nu ist . )

Visste ni att jag har en häst-idol? :p Hahha, ja det är faktiskt sant.

Helt sjukt hur mycket han kan som hans ägare har lärt han. Förstår inte hur hon lyckas lära han så sjukt många saker. Helt AMAZING :D
Han kan hur många trick som helst. Han kan dessutom gå bra i dressyren, han är tävlad ett antal gånger och jag har för mig att det har gått bra på de tävlingarna. Han har även varit på en massa olika uppvisningar/shower och mässor. T.ex, Eurohorse …
O vet ni vem det är ?
Kolla dessa bilderna så kanske någon av er vet vem det är  ;)




(lånade bilder från din blogg jessica, hoppas att det va okej. annars får du bara säga till ;))

Ja, det är ju såklart Oden. Jessicas häst. Eller ska man kalla han hund ? Tror seriöst att han är korsning av häst/hund.
Jessica är ävern hon en väldigt bra förebild. Hon har ridit in Oden själv och lärt han alla trick. Hon är en duktig ryttare som har tävlat under åren. Jag ser upp till henne väldigt mycket också :)
Ser fram emot ett studiebesök hos dom nån gång sen när vädret är lite bättre. Så ska jag ta med kameran och fota en massa :)
Vill ni se fler bilder och filmer på Oden och följa hans träning och uppvisningar så får ni kolla in på Jessica och Odens blogg : nordsvenskaoden.blogg.se

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0