HISS

Jag vill Hissa GPA speed air hjälmen.
som ni säkert redan vet köpte jag en sån när vi va i Göteborg på Scandinavium horse show i februari.
Har änvänt den nu i några veckor och jag ÄLSKAR den.
De jag köpte den av sa att den kunde bli kall på vintern, ventilationen är sjukt bra i den, men jag har faktiskt inte haft några problem med att jag har frusit. Jag har ändå ridit både inne i ridhuset som är en frysbox på vintern och ute i skogen.
Rekomenderar er verkligen till att köpa en. De är både snygga och riktigt bra. 'Dessutom, om de går sönder kan man få en ny på sin försäkting ;)
Visst, de kostar lite. Jag köpte min för 5000, eller jag betalade en del. men det är verkligen värt de !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0