Göteborg Horse Show

Som ni kanske vet var jag också i Göteborg. Har dock inte hunnit ta kort på sakerna jag köpte än, men ska skriva vad det va för något så kommer bild så fort som möjligt ;)

INKÖP:
- Ett kort rött hoppspö med bling
- Vita ridhandskar - Ska blinga dem med silvriga stenar, måste bara köpa först då de gamla tog slut.
- Röd/Vit/Marin grimma - Ser ut som en whitaker, fast är inte de ;p
- Marinblåa benlindor - Ska också blingas
Och till sist, de bästa köpet någonsin - en svart GPA Speed Air :D
Blev >-----------------------------------------------------------------------------------------------------------< sådär glad för hjälmen. Bästa köpet någonsin , ska ut och rida imon en runda, ska se om jag kan få med kameran då så kan jag fota det då . den ser bättre ut på huvudet än bara liggandes på något .

Är RIKTIGT nöjd med sakerna jag köpte. Vi ses igen nästa år, då med en lite större plånbok förhoppningsvis ;)

// Elin


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Och mig! :)

2011-03-04 @ 16:17:08
URL: http://ponnyfilurerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0