,

Vet inte vad jag ska skriva ... :(
Idag hade vi studiedag så jag tänkte sova länge. men nähä, självklart vaknar jag innan 7 och är hur pigg som helst. låg kvar i sängen till typ halv 10. sen åt jag och tittade på tv en stund innan jag duschade och cyklade ut till stallet. fråga mig inte varför jag duschade innan jag skulle till stallet för det vet jag inte ens själv ;p
va i stallet till halv 3 då sandra kom. vi red en runda med louise sen cyklade jag hem typ vid halv 5 tror jag klockan va xD
när jag kom hem va jag sjukt trött så jag chillade i soffan och höll på att somna. nu har jag duschat och bakat kladdkaka till ikväll :) hann till o med städa mitt rum, det kallar jag skillz ;)

nu ska jag skriva några tidsinställda inlägg tills imon. kommer ha fullt upp hela dagen imon . först skolan sen måste jag plugga sen har jag konfa. men ska försöka blogga ändå ;)

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0