dålig uppdatering,

som ni kan se på rubriken , och ni har säkert märkt det här på bloggen med. men min uppdatering har varit extremt dålig idag. förlåt för de, men i morse när jag vaknade skulle jag ut till stallet direkt. när jag kom hem dampade jag på alla mina häst saker. de är överallt ... på mitt rum, nere i ett rum, i förådet och typ 50-11 ställen till. tröttnade på det så jag gick ut i garaget och rensade ur ett skåp sen började jag flytta in alla mina saker där. blev klar så tänkte blogga då, men då skulle vi äta. nu har jag ätit så nu har jag tid att blogga (:

fast, jag vet inte vad jag ska skriva om :( äh, ni får se några bilder istället ;p





// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0