blåst

Min älskade lilla vän Fanny åkte till hööks för att inhandla en race safe väst. Jag frågade henne ifall hon köpte något mer. Hon säger: den ridvästen, en back on track hjälm, ridskor, två par ridbyxor, det fleecesetet + ungefär en halv affär till som jag inte minns. Sedan när vi har pratat lite i telefon med varann säger hon: - Emma, fan vad lättlurad du är! Kände mig som Elin då... -.- Dagen spenderades med Cajsa från PF, jag tänkte rida med kände att det kunde vara lite roligt att ha sällskap i stallet så jag frågade cajsa om hon inte hade lust att rida med mig, det ville hon gärna. Sedan fick jag reda på att hästarna inte hade några skor än tydligen, så ridningen fick vänta lite. Istället hade vi en av våra omtalade PA-dagar (ponnyakut-dagar), riktigt trevligt. Hon hjälpte mig också att leta upp saker till den guldiga outfiten jag la upp i förra inlägget, och även redigera på kavajen :)
Våra idoler, speciellt snyggingen Nicholai xD (eller min i alla fall, fråga helst inte cajsa om vad hon tycker om honom, då kan ni riskera att få lite ont i öronen)
Hejdå Ante, du få vila i frid <3
har fler fina bilder på lilla ante, men de kan ni få se imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0