5 mars 2011

Kom hem från stallet för en stund sen. 199 nya bilder .... Hahah, 
Ellan skulle rida Lady så jag Cajsa och Emma gick med Aragon och Mulle. Vi blev godissugna så vi gick till Hanaslöv för att köpa godis och fika med hästarna. Satt utanför värmestugan på en bänk en stund. Det kom en massa små barn och klappade hästarna, så "roadtripen"

Och nu gästbloggar Cajsa lite. ;) Elin skulle svara i telefonen. Emma sitter jämte mig & smsar, från MIN mobil. :S Nu började hon att skratta åt Elins alla bortförklaringar. :p
Undra om detta kommer med eller om Elutt tar bort det? Det får vi se.. x) Men nu ska vi baka tårta. Eller, snart ska vi nog det. Emma & Elin har trillat av & INTE bjudit på tårta. FY! Men bättre sent än aldig! ;) Jag har faktiskt aldrig trillat av. Jag har ridit i typ sju år. Emma är dum ihuvudet & jag & Elin är 72875465738523984389 gånger bättre än Emma! :) Hon ekänner själv! :D :D :D :D
Nu kommer Elin.

(fortsättning på mitt inlägg nu, blev stopp mitt i en mening)
så "roadtripen" blev uppskattad av många. (: det fanns dock några (nämner inga namn, men ni vet vilka ni är) som inte uppskattade den lika mycke ...



Bildbomb kommer senare ikväll (:
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0