20 mars 2011

dagen började skit bra *host*
vi skulle gå upp 8 för att hinna fixa oss och rummet tills mamma skulle komma vid kvart över 9. vaknade kvart i 9: HELVETE! VI MÅSTE GÅ UPP!
hann fixa rummet, sminka oss och nästan äta. blev lite sena ut till moheda men vi hann ändå ;)
Kom hem precis, så nu ska jag städa mitt rum lite och packa upp sakerna jag hade med hos Ellan. sen ska jag till stallet lite senare och rida en runda i solen. Ska bli riktigt roligt faktiskt :p Gambler är en riktigt rolig häst att rida ;p eller , ponny*
ska nog kolla färdigt på avsnitten från ponnyakuten. såg de 6 första när emma och jag sov hos mig i fredags. så har några kvar ;)
O veeeeeeeeeeet ni en saaak ? :D
NIcholai från ponnyakuten (emmas o min idol) ska till Ljungby i april och tävla :D:D gissa vilka som kommer stå läängst fram? (a'
Lova, får vi bo hos dig ? (A) :D

nu ska jag skriva några tidsinställda inlägg innan jag drar till stallet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0