tack!

Vi tackar Cajsa för headern! Dock inte särskilt smickrande bild på varken mig eller hästen, vi får ta nya snart...
Idag kom Elin hem från Lindvallen! Saknat henne massor! Har inte hunnit träffa henne än, men ska åka till alvesta imorgon och hälsa på henne :) Jag är i nästan desperat behov av ny mobil just nu, min nuvarande är typ ihoptejpad för att hålla ihop (!?) Touchen på den suger och... aa. Förklarat nog? Ska byta abonnemang nu, då jag tydligen ringer lite mycket, hehe. Försöker få honom att ge mig ett abonnemang där jag kan få en iPhone, HTC eller något annat trevligt :) Och vet ni? Jag tror jag kommer att lyckas! Ifall jag nu inte får tag i en iPhone ska jag åtmistone ha en iPod touch, men känns onödigt att köpa en ipod ifall jag nu ska ha iphone?  Lite tankar i mitt huvud just nu... men ingenting är säkert än xD
Min blivande?
eller den här?
har även tyckt väldigt mycket om Xperia x10 mini pro, har funderat på att ha en sådan kanske? Jag vet inte riktigt om jag vill vara ekonomisk i detta fallet... Det dyraste för mig skulle nog vara att köpa en ipod tror jag, pappa köper det nya abonnemanget, och då betalar han avgiften på mobilen också hoppas jag... ;)
Vet inte riktigt hur det blir, men ny mobil ska jag ha iaf!
idag har jag firat min mamma, hon fyllde år för ca. en månad sedan, men bättre sent än aldrig? Vi skickade iväg rislyktor, ni vet sådana som lyser (a) Farfar tog en bild med sin mobil precis när jag och pappa släppte iväg en lykta, kolla runt på facebook så lär ni upptäcka den (och skratta åt min koncetrerade min)
Ha det bra / Emma

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Men köp utan pro ;)

2011-02-13 @ 19:38:42
URL: http://ponnyfilurerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0