Legally Blondes

Vaknade tidigt idag, gick ut i backen kvart i 9 och började åka i de 2 som är precis utanför våran stuga. åkte skidor till lunch då vi åkte hem till stugan och åt. Började kolla på en film då som jag sen fortsatte kolla på när vi kom hem igen. Hahah, gissa vilken ? Rubriken säger allt ;p
Failade lite i PinkPark innan, det gjorde skit ont i knät och höften ;O O jag som redan har problem med båda mina knän... Om jag har det rakt gör det skit ont efter ett tag, om jag har det böjt gör det skit ont efter ett tag. Seriöst, vad ska jag göra ? ;O
Hahah, nu sitter jag och snackar med Emma på msn, är inte hemma än så har inte kunnat träffa henne på snart 2 veckor :( Hon är gaaaaaanska glad xD ahhah, hennes grupp på facebook är den 14:de populäraste av alla som finns. Nu är det 19871 st som gillar den ... För en timme sen va det 19809, den blir bara större och större.

Jag kommer hem på lördag, på söndag ska jag förmodligen provrida en häst. Och sen MÅSTE jag träffa emma !
Hahah, nu är det 19876 som gillar hennes grupp. och detta inlägget har inte tagit många minuter att skriva xD

Nähä, måste dra nu. Men vi hörs någon gång under dagen imon ;)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0