film igen,

jahopp, blidde film idag igen. sov hos emma inatt, eller ah, sov vet jag inte om jag ska säga. va uppe till halv 5... woups :$
nu kollar vi på "sex and the city". när den är slut ska nog jag och ellan åka hem för vi ska ut till stallet o rida en runda. hoppas att det inte är så jätte extremt mycke snö ute på vägarna nu, tycker att snön och all is ska försvinna nu så att man kan rida upp till ridhuset till lektionerna istället för att behöva fixa transport oså. då min pappa jobbar i malmö och jag har en extremt aktiv bror som går på ishockey och fotboll som tränar ca 4-5 gånger i veckan så har min mamma svårt att hinna köra. men nu ska vi i alla fall försöka rida en runda ute i lekaryd där de står.
tror att bloggen kommer bli mer inriktad på hästar nu då det knappt går att åka skidor längre, men det märker vi ;)
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0