Elin Bengtsson

Hej på er alla (:
Nu va det längesen vi bloggade, förlåt. har haft ganska mycke att göra oså nu ett tag. kom hem från sälen i lördags, o har haft fullt upp med att packa upp alla grejer sen dess ;s
igår sov emma cajsa och ellan hos mig. vi kollade filmer heela kvällen och sov lääänge, ända till 8 faktiskt ;) sen gick ju upp typ efter 10. vid 1 åkte jag in till sjukhuset. skulle typ kolla ett födelsemärke som dampar lite. kom in o det visade sig vara godartat = ingen cancer :D
på vägen hem köpte mamma och jag subway, så sjukt gott är det . när jag kom hem kom de till mig igen oså åkte vi till emma. Nu sitter vi här igen, alla i en soffa med vars en dator och TVn igång. Snart ska vi ch köpa B&J (ben&jerrys), sjuk god glass. usch, jag känner mig tjock. måste ut och springa snart...
aja, träningen får vi ta en annan dag ;) blir ju inte skidor imon heller :( får väl åka ut till stallet och rida eller gå en runda med Gabbe.

Nähä, nu ska vi gåå :) men det kommer fler inlägg ikväll/inatt .. Idag SKA jag komma ihåg att blogga, tänkte skriva en lite längre presentation om mig sen. får se om den kommer upp på bloggen idag eller imon, men den kommer i alla fall .

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0