Bil-blogg

Hahah, ah som ni ser på rubriken så bloggar jag just nu från bilen. Känns helt konstigt att sitta med en dator i bilen och blogga :P men jag vänjer mig nog ;)
Nu är jag påväg till Sälen, har några mil kvar bara. Känns ganska skönt att kunna komma ner tidigt för en gång skull. Kommer förhoppningsvis få tid till att fixa en tillfällig header då.
Jag bara ÄLSKAR snön! Så sjukt kul att det fortfarande är snö kvar hemma så man kan åka skidor lite iaf. Men ingenting slår ju att komma upp hit oså är det ca 1 meter snö överallt ? Man blir så glad av snön :D
Ska vara här i en vecka, blir dålig uppdatering under dagarna då vi kommer vara ute och åka skidor hela tiden, men på kvällarna bloggar jag och fixar tidsinställda för dagen efter så ni kommer få uppdatering iaf ;)
Nähä, sista biten nu då. Fixar några tidsinställda nu som kommer komma upp under dagen . Ska packa upp allt oså när vi kommer fram till stugan. Förhoppningsvis hinner jag blogga lite ikv iaf, men för säkerhetsskull fixar jag några tidsinställda nu ;)
Ganska meninslöst tråkigt inlägg, men ni får överleva ;)
Vi hörs :)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0