Tillbaka

Hej, nu var det flera dagar sedan jag bloggade! Anledningen är: Jag har inte tyckt att jag har haft något intressant att blogga om, hahha xD
Igår var skiandride i Ljungby på deras elittävlingar. Vi såg Jacob från ponnyakuten!!!! men han såg så tjurig ut så vi vågade inte hälsa... Nicholai strök sig, han skulle ridit MSVA med Bilbo, men icke sa nicke. Jag, Elin, Lova, Elvis(p), Johannes och Moa var mest elit av alla :D Det var i vilket fall som helt asroligt, Elin har MASSOR av bilder, så de kommer nog upp ikväll (eftersom hon har konfa 12-18 och jag är ledig!!) Har suttit många timmar vid hästnet denna veckan. Fast  jag letar egentligen bara efter en låneponny som jag kan ha ett tag.
Idag när jag gick upp (halv 1) så gick mina bröder utomhus i shorts, t-shirt och solglasögon, och det var aldeles soligt ute. Såg ut som sommar! Jag skyndade mimg att dra på ett par mjukisbyxor och gick ut och hoppade på studsmattan med bud från mina bröder. Efter det satte jag mig lite i solen och njöt. HERREGUD vad jag har saknat det här!
Förresten! Idag kommer ni slippa fler idiot-inlägg från ponnyfilurerna, de har lyckats att komma ihåg vårt lösenord som vi tyckte varriktigt krångligt, men nu byter vi så ni slipper mer reklam från ponnyfilurerna.

Kommentarer
Postat av: ELLA

Vad har du för dig idag då?

kram

2011-04-10 @ 13:04:01
URL: http://photobyella.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

2011-04-10 @ 13:43:23
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0