tacksam!

Min underbara, snälla, söta pappa åkte i måndags och köpte en mobil och ett nytt abonnemang till mig i måndags, utan att jag visste något! Hur glad blir man inte när man får sms från 3 att det snart sker en nummerflytt och pappa skriver: "det ligger en påse här hemma och väntar på dig =)" svar: asglad! blev tvungen att sticka hem från skolan för att få kolla på min nya mobil! :D
Det är en sån här, HTC gratia, fast den är blå i verkligheten. Nu har jag hunnit ha den i några dagar och kan utvärdera den:
Asbra! Snabb med kristallklar skärm och jättebra touch. Tycker att den är väldigt lik desire inuti om man bortser från att HTC desire HD filmar  i HD och har 8 megapixlar. Den här har MYCKET bättre kamera än min förra och är mindre och mer händig än desire. Tror inte att desire är värd 2000kr mer, faktiskt, det skulle inte jag betala i alla fall! Jag är kär! ♥
Igår var jag på inventering på Willy´s. För er som inte vet vad det är (typ jag visste inte innan jag hade gjort det) är det att man ska räkna hur många av varje sak det finns i butiken. I huvudet, sedan ska man skriva det på en lapp och sätta den vid priset. Till exempel: 23 kartonger marabou, sedan fick man räkna hur många det var i varje och komma ihåg, annars fick man börja om igen. Det var 360 marabous för er som ville veta. Lyckas också tappa 2 lådor chips, ca. 40 påsar. Det var på grund av att ridklubben tjänar massor av pengar ifall vi gör det, 100kr/h per person i 4 h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0