Som ni märkt har bloggen legat nere under ...

Som ni märkt har bloggen legat nere under veckan, emmas förklaring till varför hon inte bloggat har ni redan läst. Jag vet inte varför jag inte har bloggat, har haft mycke med livet nu i veckan. Men det är bättre nu, hoppas jag. Inventerade 4 timmar med emma i torsdags, tror det hjälpte. Nu ska jag ta tag i bloggandet igen (: Igår kom min kusin och min faster till oss. De sov hos oss tills idag, sen åkte vi in till stan med dem idag och gick i några affärer först, bla panduro. Jag skulle kolla efter bling-bling till min gamla ridhjälm. Gick inte så bra, hittade inte nånting :s har ni tips på någon affär/hemsida man kan köpa på ? Sen kollade vi när min bror spelade fotboll med 97orna, efter de drog vi till grand samarkand igen. Gick in på GinaTricot och köpte 3 linnen, en kofta och en scarf. Köpte även ett par tygskor på nån annan affär. Så skönt med låga tygskor på sommaren. Man får börja fylla på lagret redan innan sommaren börjar ;) Nu ska jag hem och chilla en stund förhoppningsvis innan farmor och farfar kommer. Puss&Hej /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0