sjukdomar, sömnlöshet och tidiga morgonar

Rubriken säger allt? Jag sov typ 2 h inatt, för att cajsa väckte mig hela tiden när jag somnade med superhög dunka-musik på, sedan pratade vi i typ 1,5 h och sedan somnade cajsa och då blev mitt rum en bastu och jag kunde inte sova. Och det är jag som alltid brukar vara den pigga som aldrig sover och tycker folk som somnar typ vid 11 är jättetråkiga. Cajsa somnade alltid jättesnabbt och tidigt när man sov över med henne innan. Nu har mästarn lärt henne (jag).
ah. Och jag har inte blivit friskare precis. Behöver snyta mig 24/7, nyser 24/7 och är lite halvdöd. Sedan skulle jag gå på konfirmation vid 10 också. Det var aningens jobbigt att sitta i kyrkan på gudstjänsten och inte kunna snyta sig... På konfan var det btw brödaktion innan! Alla skulle bara något. Allt såldes svindyrt! Typ alla bröd kostade 70-80-90-100-110-120 kr?! Prästen hade 20kr som startbud på 12 chokladbollar. En pappa ropar: 100kr!!!! hans barn är mobbat.
Vid halv 3 ska jag rida. Jag undrar hur det kommer att gå nu när jag är halv-sjuk. Men jag ska ta mina magiska ridbyxor och min magiska jacka, och hoppas på att det går bra  :)
Lite kissie-style! ♥ men ni fick en ledtråd i bilden...
Ang. "Visste du att..."
Hur mycket av det trodde ni på?
Nu måste jag gå och snyta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0