Results of the day!


Söt ponny på den lite dammiga framhoppningen som jag räddade ur papperskorgen ;)

Men nu till ämnet. Elin och Gambler tävlade idag på arks hoppning, det gick skitbra för de! De var först anmälda till LC, men eftersom Elin tyckte det gick dåligt på träningen i onsdags skulle hon byta klass till LD och hålla på att krångla xD De nollade LD som var en clear round, det gick klockrent, så då skulle hon efteranmäla till LC också.

Men! Då hade, vi kan kalla personen för "x", bestämt att just på den här tävlingen fick man inte efteranmäla även ifall det var mer än en halvtimma kvar, så jag bestämde att elin skulle rida över henne på nästa tävling ;)
elin pratade med de: fick nej om efteranmälan
elins mamma pratade med de: fick nej om efteranmälan
elin, elins mamma och camilla pratade: Fick till slut ett ja
Elin skulle starta först i båda klasserna, men i LC glömde de bort elin, så hon fick starta som tvåa istället xD

LC gick också asbra! Gabbe kom för nära näst sista hindret i grunden, så de petade den bommen, men den kunde lika gärna ha legat kvar. Just det! I den här klassen gick det... FORT! Omhoppningstempo banan igenom, men jag är inte förvånad.

Elin hade snabbast tid i grunden, förvånande? Nej
Elins tid: 47,40 sek
Vinnarens tid: 52,00 sek
Ni ser alla andras tid, de se inte syns var uteslutna ;)

Nu går elin runt: FAAN med! Ifall jag inte hade hållt mer i honom mot det hindret hade jag inte kommit så nära, då hade han hunnit få upp benben och inte rivit..... BÄST TID DÅ HADE VI VUNNIT :@@@@@@@@@@
min kommentar: -.-

Kommentarer
Postat av: Ellan

Så jävla bra var dom!!! :D

gabbe hade ju fan eld i baken xD

2011-05-04 @ 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0