precis ätit

Precis ätit, nu blir det Världscupshoppning :D AWEEEESOME :D
Ojsan, det va en som flög av precis ;s
Nu kom det en med en GPA :D AAAAAS NICE :D


Imon ska jag soova, fast nej. farmor och farfar är här, så det blir nog inte sova... Sen ska jag ut och rida en runda med Camilla tror jag. Får se om vi rider ut eller rider i paddocken, kanske blir båda :p
Sen på kvällen ska emma komma :) Vi ska smaka de nya B&J, båda är BIG fan av B&J :D

Nähä, nu ska jag fortsätta kolla hoppningen innan min bror kommer och kräver att jag ska byta kanal. Suck på han .


Bild på Rolf-Göran med en GPA limited edition. En sån skulle varit min nu om den funnits i min storlek på GHS.
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0