POLAAAAAAAND

Hej, jag är verkligen extremt sugig på att blogga. Men har man inget vettigt att skriva, då har man inte!
I måndags var det hoppning på schemat.  Jag hade Sun Flow. och det gick... inte så bra. Det var nog första gången den gick dåligt när jag red henne. Försökte att vara extra mjuk i handen för att se ifall hon gick bättre, men nej, så vart det inte. Vi hoppade DISTANS (får inte säga något annat för Elin), kommer inte ihåg hur många meter det var, men har för mig att det var 4 eller 5 galoppsprång. Tror avståndet mellan hindrerna var rätt fel, för inte en enda häst kom rätt på andra hindret. Prövade också att rida utan vantar. Resultatet blev: Väldigt nära en krasch in i hindret. Men jag ska minnas alla fina ridpass med Flossan ♥
I tisdags var sista volleybollträningen. Igår red jag och Cajsa. Bara en skrittur i skogen på två pigga och ogiångsatta hästar + en som dampade i hagen. Filmade faktiskt en film jag tänkte lägga  upp här, men vet inte om jag vågar haha :p Har oockså rätt många bilder. 5 KOMMETARER SÅ FÅR NI SE!
Idag har jag och mamma varit i Växjö och handlat till POLENRESAN IMORGON!!!! :D Vi ska dit med konfagruppen, blir ju sjukt nice! Imorgon får vi sluta skolan halv 12, sedan går bussen till malmö 1 och sedan tar vi flyget till en stad i polen med jobbig stavning. Åker båt hem, haha. Är hemma igen på Tisdag kväll, först då får ni uppdatering från mitt håll.
Har rätt mycket bilder att lägga ut faktiskt, fast mest mobilkamerabilder tyvärr, så ingen HD kvalité.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0