påskägg! ♥

<-- härlig cambild (Y)
Har faktiskt fått hela 4 påskägg i år! Av mamma och pappa, mormor och morfar, farfar och det megastora VANN jag på en gratis lottdragning på familjegudstjänsten i alvesta skogskyrka idag :D Goe präst asså!
Har sytt på 2 knappar på min kavaj som jag tappade på förra tävlingen och sydde på lite tråd på de andra också, vill inte riskera att tappa fler. Imorgon är det dressyrtävling som gäller, jag ska rida bebis och INTE zidan som vissa folk lurade mig! (jag anmälde inte mig själv, utan mera: - Hej nu ska du rida dressyr på måndag.) Ska faktiskt bli kul och jag är rätt taggad. Jag ska ha som mål att:
  • Inte glömma bort programmet (inte för att jag har så dåligt minne, men kan alltid hända)
  • Vara lugn inne på banan och rida programmet lugnt och nogrannt som jag vet att jag och Caddus kan.
  • Det ska kännas bra.
  • Cardinal ska vara framme för skänkeln och känslig i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0