18 april 2011

Igår var jag i stallet hela dagen. FÖrst cyklade jag till Hermanssons stall där Jessica va. Hennes morfar kom oså skulle de köra en runda. så jag gick med en bit först sen bytte vi så jessica gick och jag åkte. Riktigt roligt att få åka vagn nu igen. det va längesen vi körde Monte så jag har faktiskt saknat det.



Efter körturen trickade Jessica & Oden lite i paddocken, de är så grymt coola och roliga att titta på :P

Sen efter vi kört cyklade vi ner till Camillas stall och kollade när Martina red Gambler. Hon red han jätte bra. Passade på att äta då jag fick smaka av jessicas mat , hihi.
När vi hade ätit klart cyklade vi upp till stall Norregård och mockade Lines box, bytte vatten och fixade. Sen red Jessica Line. Fotade då med,




Fler bilder finns på nordsvenskaoden.blogg.se
Line är även till salu, annons finns HÄR.

När Jessica red kom Cajsa. När vi var klara i stallet cyklade vi ner till Jessica och hängde med in i hennes lägenhet och la in bilderna på hennea dator direkt. Efter det liftade vi med henne till alvesta (:

Orkar inte skriva om dagens alla failar jag gjort, ni får ett inlägg imon om dem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0