Oh, happy day!

Hej. Min dag började såhär:
  • kände mig glad och morgonpigg!!
  • Nötade mobilspel och lite dator till 10 i 12
  • går ut med hunden halv 1
  • Nimbus lyckas på något vänster få ur huvudet ur kopplet och kommer lös och börjar leka med polly (en annan hund) sedan tog jag på haltit och gick vidare.
  • I elljusspåret kommer en mega stor Lassie-hund efter sin husse. han kastar sig först mot nimbus med ägaren hinner ta tag i hunden. Hunden morrade mot ägaren.
  • Efter att vi passerat springer hunden efter nimpe och hoppar på honom så han blir mos. Jag står som ett O.
  • Haltit ramlar väck -.-
  • Sedan blev jag trött och tjurig.
Nu är jag hemma, har slängt i mig en C-vitamin-kapsel imorse och en zyx som mat. Men är lite hungrig så jag ska ta och slänga mig i sängen efter att jag har ätit lite.
Längtar tills imorgon, ifall det inte blir spöregn får ni se bilder tagna av mina päron :) ska till elin imorgon också, vi ska smaka de nya B&J :D ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

hej

hej

hej

hej

hej

hej

hej

:D

2011-04-02 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0