Livet är underbart. Är ute och rider cinza...

Livet är underbart. Är ute och rider cinzano i skogen med ellan och mulle. Fåglarna kvittrar och vädret är underbart. När jag är klar sen i stallet ska jag cykla hem, duscha och byta om för att sedan cykla ut till våra kompisar i lekaryd. Kommer vara där under kvällen så uppdateringen från min sida kommer vara kass. Har för mig att emma också ska iväg, så det kanske inte blir någon uppdatering alls. Ska se om jag kan mobilblogga lite :p Bara för att uppdateringen blir kass idag ska jag lägga upp en videoblogg som jag och ellan gjorde nyss. Den kommer anntingen ikväll eller imon, det beror på när vi kommer hem inatt xD /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0