köptips?

Hej hej! Vid den här tiden sitter jag förmodilgen och på en fysiklektion i skolan. Då undrar ni hur jag då kan skriva det här? Detta är såklart ett tidsinställt inlägg!
Jo, var som sagt i växjö och gick in på City Gross för att jag skulle köpa en ny resväska, hade bara lite för gigantiska hemma typ. Så nu köpte jag en ROSA ♥ hård väska, lagom stor och superduper nice, men det hör egentligen inte till bloggen ;)
Kunde såklart inte undgå att gå en snabb vända på hästavdelnigen, men jag försökte faktiskt! Såg två RIKTIGT snygga tröjor som jag kanske införskaffar mig lite senare? Har ju en del som kommer före på prioriteringslistan. Båda tröjorna är från Mountain Horse.
Tyvärr tycker jag inte att bilderna gör tröjorna rättvisa. De såg ännu finare och skönare ut i affären. Bilden på Hoodien gör definitivt inte hoodien rättvisa! Tror båda gick för runt 500:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0