Känsla - ingen känsla

"

Alla har ni väl känt en känsla någon gång ? Glad, ledsen, trött, hungrig etc.

Jag är inget undantag, jag har självklart också känt känslor. En massa känslor, flera på samma gång. Men just nu känner jag ingenting. Jag är trött, men känner mig inte trött. Jag är glad, men ändå inte. Det känns som att ingenting blir som jag vill eller som planerat.

Hade det inte varit för vissa personer (nämner inga namn, ) och de små saker som ibland blir som planerat så vet jag inte vad jag hade gjort. Känner mig alltid så nere nu förtiden.

"

detta inlägg skrev jag för någon vecka sedan, kan fortfarande känna samma sak. eller känna, jag känner ju ingenting då.
Läs detta och tänk till lite, har ni någon gång känt absolut ingenting?
Om ni har det, kommentera och skriv vad ni brukar göra då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0