Hjälp!

För några dagar sedan skrev elin att hon ville ha hjälp med sin handställning. Nu passar även jag på att be om hjälp. Mitt allra största problem i nuläget är att min hand inte är stadig. Jag har problem med att ha en stilla hand, och jag ser det som en ganska viktig del i ridningen. Jag försöker, det gör jag verkligen, men det fungerar inte i traven. Galoppen och skritten går bra, likaså hoppningen, men dressyr eller markarbete i trav blir det bara inte som jag vill! Har DU något tips på en övning eller något jag kan göra för att hålla min hand stilla? Tveka inte med att kommentera, all tips är till hjälp!
Bilden är från en hoppnig, men ni kan ju ändå se att jag breddar lite för mycket på händerna ibland när jag rider större hästar, ännu ett litet problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0