gästblogg

Wihuuu! ;D Nu är det dags för mig att gästblogga här. Jag heter Cajsa & bloggar på ponnyfilurerna.blogg.se. En blogg ni borde gå in & kolla! ;) Haha, smygreklam. Det gillar vi. (Y)
Just nu sitter vi hemma hos Emma & har, som hon skrev innan, kollat påZuper Zebran (för er som inte vet, det stavas med z!).
Vi ska snart kolla på en till film men jag vet inte vilken.
Emma sitter & nötar sönder sina mobilspel, vad fan har hon för liv igentligen? ;o Om nifrågar mig, så har hon inget. ;) & Allt jag säger är sant, bara så att ni vet det.
Nu kommer en liten "Viste du at....?" om Emma av lilla miig! ;)
Visst du att.....
*jag är skyldig Emma nästan 200kr?
*att jag hatar Emma för att hon har den där j*vlar konfan?
*att Emma alltid trillar av en häst när hennes mamma kollar?
*att Emma inte gillar att gå ut med sin hund?
*att Emma, Fanny, Julia & jag var från början var "grundarna" av PonnyLigan?
*att Emma älskar Erik Grönwall & Justin Bieber?
*att jag inte kommer på mer nu?
Nu ska jag cutta Emma & leva på dextro& B&J!:D
GLÖM INTE ATT KOLLA BLOGGEN!!!!! :D http://ponnyfilurerna.blogg.se/
//Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0