Gårdagens provridning

Hejsan! Det regnade igår när jag red, så dessvärre blev det inga bilder. Hästen var fin och mjuk i munnen även ifall den gick på pessoabett. Den var ett 19-årigt varmblod, inte exakt vad jag helst vill ha kanske, men den rörde sig inte som ett varmblod. Och den var faktiskt inte särskilt lik annonsbilden heller. Kan bero på att den hade massor av päls? xD
Varför jag tvekar lite är att jag måste ta utsläpp på morgonen innan skolan då ibland, och för att jag inte kommer att hinna med någonting annat än att rida då. Visserligen är det kanske det jag vill, men då måste jag känna att det är rätt häst, eftetsom jag ska vara den enda som rider den.

Igår efter att jag hade ridit skyndade jag mig hem och bytte om, sedan åkte jag till Elin, kollade lite när hon red Gambler och fixade höpåsar och så. Efter det drog vi hem till Elin och gick och köpte Ben&jerrys och godis på hemmakväll, mums!
Nu har jag blivit sjuk på riktigt, 38,4 stannade tempen på. Vi får se ifall jag sover bort hela dagen eller ifall jag bloggar lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0