film

Tjenaree! Är glad nu igen (Y) Dessvärre kan jag inte andas genom näsan fortfarande... Men jag hoppas på att jag blir bättre snart!
Nu sitter jag och cajsa i min säng och blir tjocka på varsin ben&jerry, en påse chips (som snart är slut), dextro och cola. Och så har vi kollat på film, Zuper Zebran! Gosh, vad härlig och fin och söt den filmen är, cred till den!
Imorgon ska jag till alvesta och träffa elin (har jag redan skrivit det? haha). Och konfa såklart. Måste gå upp tidigt och baka eftersom jag inte gjorde det idag... eller så gör vi det senare ikväll/natt, har inte riktigt bestämt oss.
gjorde en färgglad outfit, hade varit grymt coolt att se någon ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0