Cajsa är BÄST! :D

Det är roligt att ta över bloggen när Emma & Elin minst anar det! :D

Ni vet ju att Elin är en frysbox men visste ni att Emma är en låda? :)

Kommer inte på något roligt att skriva.. :(

Men, jag är 7865446578876 gånger bättre än Emma & Elin tsm, DET visste ni inte! :D
& Ni visste inte att Emma är en lite skitungen som tvungar mig att göra massor av läskiga saker. ;o
Emma är en lite skitunge för hon sitter & läskar mig över facebook  med att hon äter jordgubbar! Dumma unge..
-.-'

Hihi, om ni inte fattat det så är det Cajsa från Ponnyfilurerna.blogg.se som skriver! :D

//Cajsa

P.s Jag är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: jadedu :D

GO CAJSA GO CAJSA!

Ponnyfilurerna(Y)

2011-04-06 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0