bad/gr8 news

Idag har jag varit i skolan, var sjuk igår, vilket är grymt ovanligt, jag är typ aldrig sjuk? Våran tekniklärare som är en elak häxa som kommer från polen och inte kan prata normal svenska är ful. Hon säger att min teknikgrupp kommer få IG för att vi har gjort för lite till arbetet. bara för att 4 av 6 personer är hennes hatobjekt. Nu sitter jag här och gör ett helt amazing arbete om berg- och dalbanan. Nog var det inte den lättaste uppfinningen vi valde, men jag ska se till att min grupp gör universums bästa redovisning. Måste bara skriva ungefär lika mycket till som vi har nu x10 + en ny powerpoint till på onsdag. Då ska mina gruppmates hjälpa mig med lite delar också ;) Men skitsamma, över till det roliga!
På söndag ska jag åka och provrida en medryttarhäst! Nu får ni inte veta någonting mer alls förrän jag har bilder på den, hihi ;) Det enda jag säger är att den står jättenära stall A (dvs mig, haha) och nära till Gimmo och Hector som jag hoppas kunna börja rida snart. Och så nu ska vi se hur det blir med Ivanhoe som jag kollade upp i vintras och lovade att jag skulle rida. mycket hästar här... :D
btw gick volleybollträningen skitbra idag, mest som minne för mig själv. En enda smash i nätet eller? Våran träning var egentligen inställd pga fotboll, men då ringde killarna och frågade om inte jag kunde träna med dom ikväll och det gjorde jag, helt ensam bland massa killar... me like ;D haha.
jag lovar, allt var helt sant, trots att det är 1:a april
på tal om 1:a april...
Mamma: Emma! Nämen kolla, här står det en hästtransport, det är din nya häst som väntar utanför!
Jag: Kul mamma, april april.
*går till mamma, och blir asförvånad, det stod en trailer där utanför*
Jag: what? vems är den?!
Mamma: Din, din häst står där ute!
Linus: VA?! har emma fått en häst? vart ska hon ha den?
mamma: hos madde. Emma ska du inte gå ut och kolla på den?
*börjar tro henne och tänker precis gå ut*
mamma: nej, april april, ahahhaha.
kul skämt -.- Men det stod en trailer utanför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0