äntligen!

äntligen tillbaka! Som ni förmodligen märkt har bloggen legat lite nere. Det är på grund av att jag varit lite deppig och inte haft något jätteintressant att skriva om. Kan ju berätta att lektionen i måndags gick extremt bra! Jag hade bebis Cadde, men Red bara 40min. Vi råkade prata bort typ en kvart om viktiga saker som gruppbyte och sånt (med ridläraren), och så skulle jag först haft Ratina men bytte till Cardinal sedan så det tog ju också lite tid. Men det vi red gick super duper mega bra! Det går nog in på delad första plats på TOP 5 RIDPASS. Det andra bästa var sist jag hoppade Sun Flow, hon gick som en klocka hela tiden, inte en enda bakut spark och hoppnigen var otrolig, kände den lilla tävlingsponnyn med kapacitet faktiskt finns inom henne ;) Med Cardinal var det dock dressyr.
duktiga lilla bebis <3 favorit i repris...
ALDRIG ska jag slänga mina såna här ridbyxor (fast jag har blåa). De har hemska snömmar i början, de blir lite bättre när man har användt de men forfarande inte sköna, de krymper rätt mycket i tvätten, får fismärken (:@), men gudars vad bra de är att rida i! Röven bara sugs fast, haha (Y) Varenda grymma ridpass jag har gjort har varit med de här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0